1.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo užsakymo paraiškoje nurodyti:

1.1.1. prekių pristatymo vietą ir laiką, kai pirkėjas pageidauja, kad prekės būtų pristatomos per kurjerių tarnybą;

1.1.2. pasirinktą pašto paslaugų teikėjo skyrių arba terminalą, į kurį pirkėjo pageidavimu bus pristatyta prekė. Siunčiant prekes šiuo būdu, būtina laikytis šių siuntų savitarnos terminalų nurodomų reikalavimų (pavyzdžiui, maksimalaus svorio ar matmenų);

1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti asmeniškai. Tuo atveju, kai jis asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.

1.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų, bet ne vėliau nei per 30 dienų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų prekių aprašymuose terminų arba pirkėjo ir pardavėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytų aplinkybių, pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.

1.4. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl pirkėjo kaltės.

1.5. Prekių pristatymo metu pirkėjui prekė perduodama kuomet pirkėjas pasirašo kurjeriui elektroniniame siuntų žymėjimo prietaise, priėmimo faktas užfiksuojamas kurjerių bendrovės Omniva Lietuva duomenų bazėje.

1.6. Siuntos pristatymo metu pirkėjas privalo kartu su pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista) arba pristatyta prekė yra netinkamos komplektacijos, kiekio ar asortimento, Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente arba elektroniniame kurjerio siuntų skeneryje bei, dalyvaujant Pardavėjui, kurjeriui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pasirašius be pastabų laikoma, jog perduota siunta yra be defektų ir jokios pretenzijos dėl kurjerio paslaugų ar prekės defektų nepriimamos. Prašome mus informuoti (vėliausiai per 24 valandas nuo gavimo momento) el. paštu [email protected], apie rastus prekės kokybės trūkumus, kurių nebuvo galima pastebėti prekės perdavimo metu.

1.7. Prekės pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

Pagarbiai.

UAB „Previna“
El. paštas: [email protected]
Telefonas: +370 37 743 710